Pohodniške poti

Pohod na Nebeško goro

Pohod se odvija praviloma drugo nedeljo v septembru v počastitev občinskega praznika.Start pohoda je v vasici Zagrad (ca. 6 km iz Radeč v smeri Sopote), kjer zavijemo desno proti Čimernem in Kumu. Iz vasi Čimerno nadaljujemo v smeri Kuma in po ca. 200 m pridemo do smerokaza, ki nas usmeri proti vrhu Nebeške gore (958 m). Tik pod vrhom je odcep na levo na razgledno točko na izpostavljeni skali, od koder je krasen razgled na dolino Sopote, celotno verigo Jatne, Magolnik in naprej proti Gorjancem. Vrh Nebeške gore je obeležen z bronasto ploščo na zidanem podstavku, na razpolago je žig in vpisna knjiga. Z vrha nadaljujemo naprej po markirani poti po grebenu in se spustimo v Škratovo dolino. Zavijemo desno in gremo mimo domačije Kovaček po cesti do izhodišča in dalje v vas Čimerno, kjer je zaključek pohoda z družabno prireditvijo.Na dan pohoda je organiziran brezplačni avtobusni prevoz z železniške postaje Radeče.Seveda pa lahko pohodniki pridejo na Čimerno tudi iz drugih smeri (iz Radeč preko Jelovega ali iz Zidanega mosta skozi Škratovo dolino).Startnine ni!

Pohod po Ostrovrharjevi vinski poti

15. junija 2013 ob 18.00 uri vas v okviru 2. Posavskega pohodniškega festivala vabimo na pohod po Ostrovrharjevi vinski poti.Na strmih pobočjih Zagrada nad dolino Sopote se nahajajo Ostrovrharjeve gorice, kjer že več kot 500 let rodi žlahtna vinska trta. Na začetek poti nas opozarja in usmerja simbol soda in smerokaz vinske poti. Ob poti srečamo staro apnenco, kar dokazuje, da so v starih časih tudi u pripravljali apno za gradnjo zidanic in viničarskih hiš. Vsaka zidanica nekaj posebnega, kot na primer klet Janeza Kmetiča, ki ima vgrajeno strelsko lino, ki priča, da so se v nekdanjih časih branili pred tujci in roparji. Za zidanico Ostrovrharja pa je ohranjena votlina, v kateri naj bi v prvi vrsti shranjevali orodje. Kasneje so v njej ljudje skrivali pridelke, pogosto pa so v času vojn in v času trške nevarnosti v njej poiskali zatočišče prebivalci sami.V času pohoda bo za dve uri svoja vrata odprlo kar 8 zidanic, v katerih boste lahko poskusili žlahtno domačo kapljico.

Radeška planinska pot

Tradicionalni pohod po Radeški planinski poti v izvedbi Planinskega društva Radeče poteka dvakrat letno, ob koncu pomladi in sredi jeseni.Pomladanski pohod: Prva kontrolna točka in s tem začetek pohoda je v Zagradu, v dolini Sopote. Pot se nato strmo dvigne pod Grajskim hribom in cerkvijo Sv. Križa v vasico Svibno in naprej mimo Pristave do vrha Magolnika, najvišje točke pohoda, kjer se nahaja druga kontrolna točka. Nadaljnja pot do tretje kontrolne točke v Rupi teče predvsem skozi gozdove, deloma po gozdnih poteh, deloma po makadamskih cestah, kar velja tudi za nadaljevanje poti do četrte kontrolne točke na Brunku. Sledi le še spust v Radeče. Celotna pot je dolga 22 km, predvideno trajanje hoje je 5 ur.Jesenski pohod: Začetek pohoda, ki teče v obratni smeri od pomladanskega, vendar le delno po isti poti, je v Radečah oz. na Dobravi nad Radečami, kjer se nahaja prva kontrolna točka. Do druge kontrolne točke na Leskovcu, najvišje točke pohoda, se pot prek Brunka pretežno dviguje, nakar se prične postopno spuščati. Tretja kontrolna točka je v Rupi, četrta pa pri Gašperjevem kostanju, kjer se pohod zaključi s kostanjevim piknikom. Predvideno trajanje hoje je 3 ure. Na drugi in tretji točki so zagotovljeni napitki in prigrizki v obliki domačih dobrot. Štartnine ni, prevoz na štartno točko pomladanskega in prevoz z zaključne točke jesenskega pohoda je zagotovljen.

Zimski pohod na Veliko Kozje

Tradicionalni zimski pohod na Veliko Kozje se odvija vsako leto 26. decembra. Med planinci se je dobro »prijel« in se ga vsako leto udeleži okoli 100 pohodnikov .
Start pohoda je v Loki pri Zidanem mostu. Pohodniki se vzpnejo najprej na Lovrenc in od tam dalje na Veliko Kozje. Sledi spust na Gašperjevo kočo, kjer pohodnikom postrežemo s čajem, na razpolago pa je tudi topla malica in kuhano vino.V primeru slabih vremenskih razmer je pot z Velikega Kozja na Gašperjevo kočo precej zahtevna in terja zimsko opremo.
Kontrolne točke z žigi so na startu, na Lovrencu, na Velikem Kozju in v Gašperjevi koči. Pohod traja od 3 do 4 ure.