Projekt "Stara šola za nove ideje"

Projekt "Posavske poti prijetnih doživetij - Popotnik"

Projekt "Gozdni sadeži: Vrnitev h koreninam "

Projekt "Motivacijski projekt udejanjanja turističnih potencialov"

Projekt "ECOACT"

Projekt "Posavski ribji krog"

Projekt "Oživimo savske zgodbe"

Projekt "RIS – RAST(IŠČE) sreče"

Projekt "Vsi na plac!"

Projekt "Večgeneracijski center Posavje"

Partnerstvo "Smart Villages"

Delavnica "Krepitev evropske identitete

skozi raznolikost posameznikov"

LEADER I – Motivacijski projekt udejanjanja turističnih potencialov – KTRC Radeče

LEADER I – Motivacijski projekt udejanjanja turističnih potencialov

Območje Radeč premore precejšen turistični potencial, zato se je Občina Radeče preko JZ KTRC Radeče februarja 2009 prijavila na 1. javni poziv LAS Posavje za nepovratna sredstva LEADER. Prijava projekta, poimenovanega Motivacijski projekt udejanjanja turističnih potencialov, je bila uspešna, za samo realizacijo pa je bilo odobrenih 15.958,54 EUR nepovratnih sredstev Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja. Skupna vrednost projekta je bila sicer 33.282,00 EUR. S projektom smo posameznikom z inovativnimi idejami s področja turizma želeli ponuditi vso potrebno pomoč pri uresničevanju njihovih zamisli in jih posledično vključiti v turistično ponudbo naše občine oziroma širše regije. Projektna partnerja sta bila Turistično društvo Radeče in Turistično društvo Ostrovrharji.

V prvi fazi je bil zasnovan teoretični koncept projekta, izvedena je bila terenska analiza območja celotne občine Radeče, posledično pa omogočena identifikacija potencialnih udeležencev projekta. V sklopu motivacijske delavnice so bili s slednjimi opravljeni tudi prvi razgovori.

V drugi fazi projekta je sledila obdelava podatkov, temeljita analiza potencialov udeležencev ter identifikacija njihovih posebnih interesnih področij. Izdali smo tudi brošuro Napotila za registracijo dejavnosti, v kateri smo zbrali vsa potrebna navodila o vključitvi v aktualno turistično ponudbo.

Tretja faza je vsebovala oglede dobrih praks ter predstavitve projektnih motivatorjev. Udeleženci so na teh delavnicah spoznali možnosti vključevanja v turistične tokove, prejeli so konkretne informacije o zakonskih in tehničnih pogojih, ki jim morajo zadostiti, ter spodbudne impulze za realizacijo priložnosti.

 

Uspeli smo izpolniti osnovni cilj projekta – pridobili smo namreč dva nova turistična ponudnika, pa tudi več novih turističnih produktov. Med drugim je Hiša na Magolniku pridobila nove obvestilne table in postala prizorišče številnih dogodkov ter izobraževalnih delavnic s področja vseživljenjskega učenja. Posebej je potrebno izpostaviti, da je bil projekt v svojem bistvu izobraževalen, osveščevalno-motivacijski, brez neposrednih materialnih oziroma finančnih učinkov za same udeležence.
Več podatkov v knjigi tukaj.

 

 

Klikni na sliko.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien